Jumaat, 9 September 2016

Pengedar Shaklee Ulu Tiram Puteri Wangsa Johor Jaya Desa Cemerlang Desa Jaya Tebrau Pasir Gudang Dan Seluruh Johor Bahru

entry kalini nak kenalkan diri saya sendiri

asallamualaikum semua, nama saya hanisa, berumur 32tahun berasal dari kluang johor, dan kini menetap di ulu tiram, johor. saya merupakan pengedar shaklee yang bertauliah . saya menyediakan perkhidmatan penghantaran shaklee melalui poslaju keseluruh malaysia termasuk, sabah sarawak dan juga brunai.

untuk mereka yang berada di area johor jaya, taman molek, putri wangsa , puteri park , desa jaya , desa cemerlang , bukit tiram , sungai tiram , pasir gudang dan juga masai, saya juga ada menyediakan perkhidmatan COD (cash on delivery) . biasaya saya akan berjumpa untuk urusan jual beli COD di tesco tebrau city @ jusco tebrau city.

untuk pengetahuan semua, saya pakar dalam set penyusuan shaklee, set slimming shaklee, set kecantikan kulit shaklee (masalah jerawat dan jeragat) , set berpantang shaklee , set kehamilan shaklee dan juga set kesihatan shaklee . 

boleh hubunggi saya di talian dibawah untuk tempahan . biasanya saya memang ada ready stok vitamin shaklee dirumah, dan anda tidak perlu menunggu lama untuk dapatkan vitamin shaklee anda  ;)

Your Health & Beauty Consultant

anies 0177061908

Tiada ulasan:

Catat Ulasan