Jumaat, 27 Januari 2017

KEISTIMEWAAN DAN FUNGSI VIVIX SHAKLEE

Sejak akhir-akhir ini, permintaan terhadap suplimen vivix shaklee ini agak tinggi, sehingga ada beberapa branch yang sold out, dan terpaksa menunggu beberapa hari untuk restock semula, alhamdullilah dah ramai yang makin sedar kepentingan suplimen dalam seharian kita untuk bekalan nutrisi yang cukup, dan yang paling best, ramai dah teruja akan keberkesanan vivix shaklee ini.

arini saya nak share sedikit info ringkas mengenai vivix dan fungsi serta kandungannya, semoga yang dah lama teringin mencuba, terus ambil peluang untuk dapatkan vivix dengan saya, sekarang juga.

FUNGSI VIVIX


Vivix shaklee berfungsi untuk melindungi dan memperbaharui sel DNA kita. Perlu diketahui Penyakit datang disebabkan penuaan sel, bila sel-sel rosak dan tidak berganti dengan sel baru yang normal, maka muncullar segala keletihan badan terlampau, muka nampak berusia, sakit pinggang, sakit sendi dan pelbagai penyakit kronik yang lain termasuk kanser.

KANDUNGAN VIVIX DAN 5 PATERN

Vivix mengandungi ramuan botani shaklee yang tersendiri iaitu polifenol cuspidatum, anggur muscadine, elderberi eropah dan lobak ungu yang kaya dengan polifenol.
Polifenol ialah kumpulan fitokimia berasaskan tumbuh-tumbuhan dengan kebaikan antioksidan dan berkesan melambatkan penuaan sel.

Maksud 5 patern adalah hak eksklusif yang dianugerahkan kepada sesuatu rekacipta, sama ada kepada produk ataupun proses pembuatan produk tersebut.
Pemilik patern diberi hak untuk memegang, memindah dan memberi lesen bagi pengeluaran dan penjualan produk tersebut.

1) Semulajadi, polyphenol diproses dari 4 tumbuhan hebat tanpa pengawet.

Patern pertama mengesahkan bahawa vivix adalah semulajadi dan diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan semulajadi. Vivix juga merupakan sebastian cecair yang stabil dan tanpa sebarang bahan pengawet, pewarna dan juga perasa tambahan. Ia tidak beku, walau disimpan dipeti sejuk beku. ini terbukti vivix juga tidak dicampur dengan air dan ia adalah 100% asli.

2) Bukan sahaja resveratrol tetapi ada 15 jenis gabungan polyphenol.

Resveratrol adalah sejenis antioksidan. Resveratrol bertindak melindungi DNA sel dari dirosakkan oleh radikal bebas. Polyphenol pula sejenis sabatian fitokimia yang juga mengandungi antioksidan yang tinggi. Vivix mempunyai gabungan  kedua-dua resveratrol dan juga polyphenol yang dipaternkan. jadinya, memang sangat lar Vivix nie kan?

3) Cold filling extraction process

Vivix dihasilkan melalui proses Cold Filling Extraction bioaktif. Polyphenol tetap seperti yang dikehendaki dan tiada kemerosotan terhadap kualiti vivix itu sendiri. Suhu tinggi akan menyebabkan polyphenol rosak dan terjejas.

4) 10x lebih berkuasa

Ya, vivix dipaternkan juga sebagai cecair yang mengandungi antioksidan resveratrol dan polyphenol yang 10 kali ganda lebih berkuasa. Tiada produk anti aging yang mempunyai kuasa 10kali ganda antioksidan kecuali VIVIX SHAKLEE.

5) Kandungan asas ialah anggur muscadine

Hanya vivix yang mendapat patern anggur muscadine sebagai kandungan utama. Hebatnya anggur muscadine ini adalah kerana ia mempunyai kandungan resveratrol yang tinggi dan mampu melawan radikal bebas walaupun hidup liar dan dikawasan yang agak lembab. Bukan sembarangan anggur. Ia mampu membesar sehingga sebesar bola golf dan mampu mempertahankan diri sendiri dari kulat dan kerosakkan . 

itulah 5 patern vivix shaklee yang bukan calang-calang. Vivix adalah suplimen terbaik yang dihasilkan oleh saintis shaklee dan diperakui oleh jutaan pengguna. 

KAITAN TELOMERES DENGAN VIVIX

Ok sebelum tu nak terangkan ape itu telemore, rujuk gambar dibawah yang berbentuk X itu adalah kromosom, telemore yang berwarna biru seakan topi (penutup kromosom) tersebut.

Fungsi vivix ialah merendahkan rate pemendekan telomere dan sekali gus memperbaiki sel DNA manusia. Telomere ini adalah bahagian paling hujung kromosom manusia. Apabila telemore semakin pendek, sel tidak akan membahagi lagi. Ini dipanggil sebagai "senescent" atau mati.

BAGAIMANA PULA VIVIX MEMBANTU MERAWAT PENYAKIT ?

Penciptaan vivix adalah 1 solusi baru dan moden, tetapi masih mengekalkan 3ciri utama iaitu semulajadi, selamat dan berkesan.
Vivix mampu bertindak sehingga ke sistem selular sel tubuh manusia. Ia terjadi melalui 4 cara, iaitu

1) Membaiki dan Melindungi SEL


Membaiki dan melindungi sel dari dirosakkan oleh radikal bebas. Bukan bermakna sel kita tak rosak terus jika ambil vivix, tetapi kadar kerosakkan itu diperlahankan dan dapat dilindungi oleh resvertrol dan polyphenol yang tinggi dalam vivix.

2) Kesan Positif Terhadap Pengawal Genetik


Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan umur sel. Dalam satu penemuan utama dalam ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan vivix mengaktifkan satu pengawal genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap selular.

3) Penghasilan Tenaga (Motokondria)


Satu lagi tindakan hebat vivix ialah mintokondria ataupun penjana tenaga kepada sel. Mitokondria mempengaruhi prestasi sel. Jika kecekapan mitokondria menurun, prestasi sel juga akan memendekkan usia sel. Ramuan didalam vivix menggalakan biogenesis (pembentukan baru) mitokondria untuk meningkatkan tenaga dalam sel.

4) melambatkan penghasilan age protien


AGE (advance glycation end product) adalah bendasing yang terhasil akibat dari lebihan gula dan protin. Penimbunan berlebihan protin AGE boleh menyebabkan kerosakan sel dan mempengaruhi keutuhan sel dan jangka hayat sel.
Ramuan Vivix 10 kali ganda lebih kuat dari hanya resveratrol, dan berjaya melambatkan pembentukan AGE ini.

25 YEARS YOUNGER YANG SEBENAR

VIVIX Adalah suplimen yang mampu memperbaharui sel dan biasa disebut "anti aging".
Selalu kita dengar, makan vivix, boleh muda 25tahun, tetapi perlu diketahui yang bermaksud muda 25tahun itu bukan umur kita boleh jadi 25tahun semula, atau muda tolak dari umur kita sekarang.

Akan tetapi sel kita yang makin muda atau kekal seperti masih berusia 25tahun. Perlu diketahui, bila usia meningkat sel-sel kita banyak musnah/mati dan tidak berganti.
Semasa kita lahir dan sehingga usia kita 25tahun, sel kita cepat musnah dan cepat berganti dengan yang baru semula. Tetapi selepas kita berusia 25tahun keatas, sel kita tidak seaktif itu, banyak semakin rosak dan tidak berganti, ini lar yang menyebabkan penuaan sel berlaku,

Jom dapatkan vitamin cinta anda Sekarang! 

Your Healthy & Beauty Consultant
Anies (ID 1073979)

SMS / CALL / WHATSAPP 
017-7061908

Email
ayniesanies@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan