Ahad, 10 Januari 2016

PROMOSI BARANG BAIK SEHINGGA 31 JANUARY 2016 SAHAJA!!


alhamdullillah, sudah 10 hari kita berada di tahun baru 2016.
pasti ramai yang sudah mula melangkah memulakan azam baru pada 2016 ni kan.
pasti ramai yang nak lebih berjaya, lebih sihat, lebih banyak bersedekah, lebih rajin, lebih bersemangat, dan lebih banyak membuat amalan amalan baik untuk bekalan diakhirat nanti. insha allah
azam kita ada extra tahun nie, nak rajin dan bersungguh-sungguh update blog yang hampir malap nie...plisss tolong bagi semangat k kat ruangan komen dibawah..hahaha

ok dah, sebenarnya sempena tahun baru nie, seperti biasa, setiap kali muncul bulan baru mahupun tahun baru, pasti shaklee akan mengadakan promosi pada vitamin vitamin terpilih untuk kami sebagai SID shaklee.
yang bestnya bagi pengedar shaklee yang sah, bila muncul promosi begini
beli 6 percuma 1 , jadik yang free tu dah sah sah lar kita punyee kan. hihihi...untuk pelanggan kami yang mahukan penjimatan berganda, boleh rebut juga beli 2 vitamin promosi dengan potongan  harga 5% ...nak beli yang 6 percuma 1 tu pon boleh tau ( kot nak share dengan kengkawan seopis, adik beradik ke) silap haribulan awak terus layak dapat free membership berserta cash bonus pada bulan hadapan tauuu! wowww sangat,tak masal ada extra wet kocek bulan depan buat g shopping.hihihi

seronok tau sebenarnya kami sebagai pengedar shaklee nie, setiap kali muncul bulan baru, pasti berdebar nak tunggu kemunculan promo vitamin yang shaklee tawarkan, kengkadang kami suke main teka teki didalam group WA kami (happymom rich family) , dan ada hadiah dari kita untuk anak anak shaklee yang dapat menjawab dengan betol. 

dan sempena tahun baru kali ini, january 2016, tepat 12 malam, cek sahaja shaklee2u.com.my  muncul lar promosi yang dinanti nanti. dan lebih teruja bila dapat tahu vivix & zinc promosi tahun baru kalini!!
yeayyy, gembira hati ini, memang teringin nak makan vivix ni secara konsisten sebenarnya, dengan rasanya yg masam manis kelat secukup rasa! adoidoidoi x cukup sesudu teh tau! hihihi

(VIVIX BELI 6 PERCUMA 1, BELI 2 LESS 5% + FREE MEMBERSHIP + CASH BONUS )
vivix yang lebih dikenali sebagai tonik ajaib ini mempunyai pemintaan yang sangat tinggi, sebab fungsi & khasiat vivix tu sangat tersendiri dan teristimewa.
kalau bebetol dah kenal vivix, dan makan serta alami perbezaannya, pasti janji kat diri tu tak mahu culas lagi telan vivix sesudu setiap malam!
nak tau lebih panjang lebor pasal vivix, nanti kita cerita next entry hokeyy! ;)
harini kita cuma nak cerita pasal promo sempena tahun baru jerrr..hihihi

(MEREKA MEREKA YANG SESUAI MENGAMBIL VIVIX)
Promosi kedua pula untuk bulan ini ialah zinc complex, apa yang menarik tentang supelement berbotol comel ini. Dia sangat membantu mempercepatkan penyembuhan luka jahitan, memperbaiki tisu yang rosak semasa besalin. ia juga sesuai diambil untuk mereka yang besalin secara normal mahupun pembedahan. selain tu juga zinc ini merupakan vitamin terbaik untuk kesuburan, sesuai diambil suami dan isteri. Banyak lagi sebenenarnya khasiat zinc nie, bercerita pasal khasiat yang terkandung dalam sebotol comel zinc complex ini, pasti korang rasa sangat rugi jika tidak mencuba amalkannya, zinc complex yang hanya berharga rm33.00 sahaja, yang merancang menambah zuriat tahun baru ini, dah boleh dapatkan sementara promosi beli 3 percuma 1 .

(PROMOSI BELI 3 PERCUMA 1 SAH SEHINGGA 31 JANUARY 2016)
setakat ini yang mahu diceritakan tentang promosi terbaik january ini, jika mahu memiliki dan mahukan harga terbaik serta peneramgan lengkap tentang fungsi setiap vitamin shaklee, boleh hubunggi kita di nombor yang tertera dibawah.

insha allah nanti free kita sambung lagi untuk kenal lebih mendalam lagi dengan vivix pojaan ramai tuu.
terima kasih yang sudi membaca, alang alang dah baca, meh tinggalkan komen meh. hihihi

stay tuned

pakar shaklee anda

anies shaklee 017-7061908
FB : Aynies anies
IG : Aynies
Email : ayniesanies@gmail.com

1 ulasan: