Sabtu, 5 Ogos 2017

PROMOSI SHAKLEE BULAN AUGUST 2017 (MERDEKA PROMOTION)

Bismillah

Dari kelmarin nak share promosi bulan august yang best kebabom nie, tapi dek kebizian melampau, dah 6hb baru dapat share kat blog. Kira oklar kan, sebab masih dibulan august, dan semua pon masih layak rebut promotion dari shaklee nie.

ada 4 promosi sempena bulan kemerdekaan ni. memang bebaloi untuk mereka yang belum menjadi ahli, dan ada juga reward best untuk mereka yang sudah menjadi ahli shaklee.

haaa...nampak tak, shaklee sangat adil dan saksama, walaupun rasa sedih jugak lar, sebab promosi untuk ahli baru tu, apesal best sangat! kaknis jeles tauuuu
MINYAK IKAN kesayangan anak-anak kaknis ni dulu yea.

PROMOSI 1


Beli 5 botol omega guard - dapat e-voucer bernilai RM60

Foto Aynies Anies.
Add caption

PROMOSI 2

Khas untuk ahli baru yang mendaftar bulan kemerdekaan ni, dengan pembelian 100UV boleh dapatkan SR VITAMIN C SHAKLEE dengan harga RM60 sahaja. dan boleh juga memiliki SHAKER LIMITED EDITION dengan harga RM18 sahaja (harga asal RM33) ataupun diberi pilihan untuk rebut set kombo, keduanya sekali dengan harga RM78.00 sahaja. berbaloi baloi sangat kan? untungnya sapa yang belum mendaftar ahli tue.
Foto Aynies Anies.
Add caption
PROMOSI 3

Foto Shaklee Malaysia.
Add caption





PROMOSI 4


masuk bulan august shaklee ada tawarkan promotian berbeza dari yang sebelum-sebelum nie, dan kali nie ada yang best untuk ahli baru, dan sangat best juga untuk yang sudah menjadi ahli.

specia
Foto Aynies Anies.
Add caption

Tiada ulasan:

Catat Ulasan