Ahad, 27 November 2016

KENAPA SAYA PILIH VITAMIN SHAKLEE?


Ada yang bertanya, eh tak bahaya ke nis kau makan banyak vitamin setiap hari? Tak rosak ke buah pinggang kau nanti? 
Ke korang jugak pikir begitu? Hihihi..iols tak kesah pon, sebab saya bukan makan shaklee hanya makan sebagai trend @ ikut ikutan, tetapi saya ambil vitamin beserta dengan ilmu sekali. Dan saya sangat yakin dengan shaklee, sebab dia satu satunya suplement yang ada landmark study dan ternyata, semulajadi selamat dan berkesan.👍😌

Tahukah anda? 

Di shaklee pemilihan bahan mentah adalah dari ladang2 yang mengamalkan cara penanaman organik, tanpa guna pestisid herbisid gmo etc. Bila ladang organik, diorang tak guna racun sebaliknya guna cara semulajadi untuk singkirkan perosak. Ia bukan je selamatkan kita, dari termakan benda2 racun yang tak disedari ni, tapi juga jaga populasi haiwan2.
maklumlah kalau guna racun, bukan haiwan perosak saja yang mati, semua yang berdekatan pun terkesan.😕

Begitu juga ikan2 untuk Omega Guard, Shaklee guna satelit utk tangkap ikan2 & dapat approval dari Friends of The Sea yang menjaga populasi ikan2 sedunia.
Hebat sangat kan? 😎
Ini bukan kesah reka cerita yea. Semuanya atas kajian saintis.

Sebab itulah kami yang dah menggunakan Shaklee terus setia dengan Shaklee
Sebab segalanya semulajadi.

produk pencuci Shaklee juga bebas bahan kimia berbahaya. Korang tau tak, 
Mr Roger Barnett (Chairman dan CEO Shaklee) beli Shaklee, sebab bila dia guna cleaning products Shaklee, sakit asthma teruk yang dihidapi anaknya hilang bila dia start guna produk pencuci yang bebas toksik. Rupanya masa tu baru dia tahu anak dia alah dengan bahan kimia dalam bahan pencuci biasa yang mengandungi toksik.

Seronok tauu bila makin ramai orang tahu kebaikan Shaklee. makin ramai yang makan shaklee, semakin sihat dan pastinya golongan berisiko rendah diserang penyakit.

Kami dah berubah, korang bila lagi? 😌😌😌

Anies
📞017-7061908



.

 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan