Jumaat, 16 September 2016

Testimoni ESP Shaklee

"  berkenalan dengan #ESP since mac 2014, masa tu ada promosi beli 6 percuma 1, tapi beli 1 jer, pestime nak cuba kan. bila dah rasa, perrgghhh memang sedap! terus beli 1 set buy6 free 1 tu, 4 tong lagi tu, kawan yang nak, saya promote kat dia "

" Sejak saya amalkan ESP nie kulit saya rasa lembut dan anjal, yang paling saya suka, payudara saya nampak tegang. lagi satu, ESP nie membantu sangat kalo kita tak sempat makan, kenyang lama "

" saya pernah sampai rasa nak pengsan sebab lupa minum esp nie, dan bila minum, tak sampai 5minit memang dah rasa badan kembali bertenaga, rasa macam tak percaya jer, seriously saya lega sangat"

" sejak saya amalkan ESP nie, berat saya maintain. dan sampai sekarang saya tetap setia dengan ESP shaklee. rasa tak lengkap sehari tanpa ESP "

luahan ikhlas dari kakak kita nie.
sebenarnya kan, rata rata yang mmengambil ESP nie, memang akan jatuh cinta habessss, sampai sayang dah nak stop, sebab khasiat dia tu, memang tersangat la bagus!
.
sebab ESP shaklee jer ada protien yang ada 9 #acidamino, untuk lengkapkan protien keperluan badan. dan bila protien tak cukup dalam badan kita, mulalar rasa cepat letih, wajah kusam, kulit pon jadi makin hari makin kendur. :(

yang teringin sangat nak cuba ESP nie, memang mami sangat sarankan cuba dari sekarang, sebab bulan nie promosi,
jadi dapatlar penjimatan berganda ganda kan. ;)

#tsunamishaklee #10wave #pengedarshakleejohorbahru #espPROMOSItwinpack  #ESPbuy6free1

Tiada ulasan:

Catat Ulasan