Isnin, 20 Mac 2017

GARLIC COMPLEX SHAKLEE

Garlic complex shaklee diperbuat dari bawang putih jenis premium, bebas dari racun perosak dan ditanam secara organic di california, USA diwaktu musim panas.

Dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Alician aktif (tidak semua tablet garlic yang dijual dipasaran mengandungi alicin aktif). dwi teknologi digunakan untuk mengawal bau garlic.

Kajian menunjukkan perisa, herbanya terhasil dari kombinasi dua ekstrak herba ( rosmery and spearmint) . iannya mengandungi pelbagai vitamin E, untuk meningkatkan sebatian aktif garlic, dan keberkesannya didalam tubuh kita.

Setiap 2 tablets membekalkan 1000mg extrak garlic tulin yang menyamai dengan 2ulas garlic segar.

MANFAAT GARLIC


Mengandungi spearmint - Mempertingkatkan sistem penghadaman, fungsi jantung.
antibiotic yang selamat dan semulajadi - garlic antibiotic semulajadi, iannya selamat untuk kegunaan, jangka panjang untuk mempertingatkan sistem imun tubuh, menghalang penyakit berjangkit seperti selsema, kulat, kuman, virus dan yis candida.
Menghalang Alergic - Mempertingkatkan penyakit berkait sistem imun seperti hidung yang sensitif, sinus, alergic, asthama, selsema , Hepatitis.
Mempertingkatkan sistem penghadaman - Formula uniknya mampu mempertingkat masalah berkaitan penghadaman, kembung perot, gastrik, ketidakhadaman. Garlic juga mampu menentang bakteria H. Pylori bakteria dan menghalang ulser gastrik.
Memoderatkan tekanan darah tinggi - Kajian menunjukkan pengambilan 2 - 4 tablets garlic akan menurunkan darah tinggi, dengan 8 point.
Detoxsifikasi - Garlic mampu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas. Raksa, plumbum dan kadmium adalah logam toksik yang menaikkan tekanan darah. Tambahan lagi, garlic mampu melindungi sel-sel darah dari kemusnahan dari logam dan menghalang kerosakan hati oleh bahan kimia.
Menurunkan kolestrol - Menurunkan kolestrol, LDL, trigliserid, dan kelikatan darah, Mengurangkan kebekuan darah, Meningkatkan HDL. Melindungi jantung dan menghalang stroke dan penyakit koronari.
Mencegah kanser - Membantu mengelak dan merawat kanser dengan mengurangkan bahan, pencetusan kejadian kanser, nitrosamine.
Menstabilkan glukos - Membantu menstabilkan glukos didalam tubuh kita.

Asal bau garlic?


Garlic mengandungi berbagai jenis komposit, fisiologi, yang terdiri dari bahan sulfat, untuk menentang bahan antioksidan dan antikanser. Inilah asal bau garlic.

Cadangan :-


untuk pemeliharaan kesihatan = 2 tablets sehari (selepas makan) 
untuk radang dan alergic = 2kali sehari, 2tablets setiap kali.
untuk kanser , darah tinggi dan hyperlipidemia -  2-3 kali sehari , 2tablest setiap kali.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan