Rabu, 15 Mac 2017

CARA MAKAN TERBAIK HERBLAX SHAKLEE

Ramuan asas produk ini terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi iaitu alfalfa leaves, senna leaves, anise seed, blue malva flower, buckhorn bark, licorice root, rhubarb root, fennel seed dan culver's root. Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.

MANFAAT UTAMA


  • Pembersihan najis yang tersekat
  • Merangsang usus untuk mempercepat proses pembersihkan secara lembut kepada najis yang tersekat dan tersimpan lama dan tubuh kita.
  • Membantu masalah sembelit
  • Tindakan pembersihannya yang lembuut boleh mengambilkan semula proses semulajadi pergerakkan usus (natural bawel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit.
  • Mengempiskan perot
  • Ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas, sebagai minuman teh herba.

CARA MAKAN TERBAIK HERBLAX SHAKLEE


untuk kesihatan berpanjangan (tiada masalah sembelit) = 2kali seminggu (4 biji sebelum tidur)
untuk membersihkan usus besar/Detox/Cegah kanser kolon dan mengawal berat bedan = 2kali sehari (Sebelum tido 3biji)

INFO PENTING!

Mereka yang mempunyai sistem penghadaman yang lemah akan mengalami cirit birit pada peringkat awal pengambilan. Manakala dibawah kondisi normal, Herblax menampakkan kesan dalam tempoh 8-12jam selepas pengambilan.

Manakala untuk mereka yang mempunyai masalah sembelit serius, boleh meningkat dos pengambilan kepada 5-8bii sehari, dan boleh kembali ke dos biasa setelah proses penghadaman/pembuangan kembali normal.


FUNGSI SETIAP HERBA YANG ADA DALAM HERBLAX SHAKLEE

  1. Senna Leaves - meransang tindakan pembersihan yang lembut pada usus dan perot, mempercepatkan proses detox dan mengurangkan penyerapan lemak. (sangat bagus untuk mereka yang nak turunkan berat badan)
  2. Buckhorn Bark - Melembutkan najis untuk memudahkan pergerakkan dan memberikan lembapan kepada usus.
  3. Licorice root - Membantu proses detox.
  4. Fennel Seeds - Mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alkohol, membantu percernaan dan berkesan untuk masalah sembelit dan kembung perot atau usus..
  5. Anise Seeds - Meransang pengeluaran jus gastrik untuk proses pencernaan.
  6. Rhubart Root - Herba yang banyak digunakan dalam perubatan cina untuk digunakan sebagai antibiotic.
  7. Blue Malva Flower - Membantu proses detox dan mengimbangi tekstur kulit.
  8. Culver's Root -  Membantu masalah lebihan air dalam badan dan masalah asthma.
  9. Alfalfa Leaves - Membersihkan usus, darah dan hati.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan