Isnin, 17 Oktober 2016

PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU, ULU TIRAM, JOHOR JAYA, PUTRI WANGSA

( Pengedar Shaklee Ulu Tiram, Johor Jaya, Putriwangsa )


Assalamualaikum, Saya merupakan pengedar Shaklee disekitar Johor bahru dan berdekatan. Jika mahukan vitamin shaklee biasanya Saya ada ready stock, tak semua, tapi biasanya vitamin - vitamin hot memang ada jer ready kat rumah nie. Almaklumlarrr..shaklee nie memang laku keras, sampai ada yang ketuk pintu rumah mencari. Hihihi

Saya berada dikawasan ulu tiram, untuk yang mahu berjimat dari membayar kos pengeposan, Saya ada menyediakan COD disekitar TODAY MALL ulu tiram, JUSCO TEBRAU CITY dan juga TESCO TEBRAU, Untuk mereka yang jauh Dari Saya, tak perlu risau, Saya juga ada menyediakan pengeposan seluruh malaysia Sabah Sarawak dan juga brunai.

Boleh hubunggi Saya ditalian 017-7061908 (anies) FB ( aynies anies ) IG (aynies) @ bole buat pesanan melalui email Saya ayniesanies@gmail.com

Your Healthy & Beauty Consultant
Anies (ID 1073979)

SMS / CALL / WHATSAPP 
017-7061908

Email
ayniesanies@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan