Khamis, 14 Januari 2016

KAJIAN DAN KEMAMPUAN VIVIX SHAKLEE YANG PERLU KITA KETAHUI !

Sempena bulan january ini, vivix merupakan suplement yang terpilih untuk promosi beli 6 percuma 1, dan beli 2 botol diskaun 5%, dan ia ternyata sangat jimat! Vivix @ lebih dikenali dengan "tonik ajaib" meruapakan suplement terbaik diantara banyak lagi suplement shaklee yang lain. Dan untuk entry kali ini, kita akan huraikan dengan lebih jelas untuk korang betul-betul faham kemampuan vivix, keistimewaan vivix, dan juga kajian-kajian yang telah dilakukan diatas suplement vivix ini. Ramai yang tahu kehebatan vivix ini, tapi bimbang dengan harganya, akan tetapi jika dinilai dan faham lebih jelas isi kandungannya, pasti pilihan korang terhadap vivix ini tenyata sangat Bebaloi!


(PROMOSI SAH SEHINGGA 31 JANUARY 2016)

KEISTIMEWAAN VIVIX
  1. Memperbaiki DNA
Setiap hari tubuh kita mengalami kerosakan DNA (Salah satunya akibat daripada radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi dengan begitu cepat. Vivix ini dapat membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan membantu melambatkan proses penuaan. Menariknya vivix dia juga membantu mengembalikan sel tubuh kepada keadaan asal, contoh terbaik, terhadap pesakit kanser yang sudah selesai menjalani kimoterapi.

    2. Memperbaiki Tenaga Sel

perlu diketahui, Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, dan semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ia akan menurunkan fungsi sel didalam badan kita, Vivix juga membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Sebab itu kita perlu amek vivix untuk melambatkan proses penuaan, dan membantu mengembalikan keremajaan dalaman dan tampak hebat diluaran.

KEMAMPUAN VIVIX


vivix halang 13 tanda penuaan
(VIVIX BERUPAYA MELAMBATKAN PENUAAN DAN AWET MUDA DALAMAN DAN LUARAN)
bercerita tentang kemampuan vivix pula, Vivix shaklee memainkan peranan penting untuk melindungi sel badan dari rosak @ musnah dengan lebih cepat. Vivix mengandungi resveratrol, iaitu sejenis bahan mengelakkan AGE (advance glycationend-product). AGE adalah situasi dimana badan kita akan menjadi keras dan kurang daya serapan (protien rosak) ,  dan jangka masa lama menyebabkan sel badan kita semakin cepat rosak. Dan bila ia terjadi, badan kita tiada daya tahan melawan penyakit-penyakit yang majoriti dihidapi oleh rakyat malaysia iaitu darah tinggi, kencing manis, kerosakkan buah pinggang, dan mempunyai masalah jantung.

Pengambilan vivix bukan hanya dikalangan golongon emas yang mempunyai masalah kesihatan, sebenarnya, ia sesuai diambil oleh  kita yang masih sihat ini lagi, untuk berusaha mengelak dari penyakit-penyakit bahaya yang muncul tanpa mengira usia KINI.

vivix bukan lar penawar atau ubat yang boleh merawat penyakit, akan tetapi, vivix itu sendiri mengandungi 4 bahan utama yang mampu menghalang/ mencegah sel badan kita daripada rosak akibat pemakanan, dan gaya hidup kini yang kurang sihat. Lebih-lebih lagi mereka yang mempunyai masalah berat badan, dan tiada masa untuk bersenam dan mengamalkan cara hidup aktif dan sihat

selain itu kemampuan vivix
  • menyokong kesihatan hati dan fungsi jantung
  • menyokong kesihatan otak
  • menyokong fungsi imun
  • menyokong sendi yang sihat
  • meningkatkan kepanjangan sel
  • membekalkan antioksidan yang melawan radikal bebas
  • meningkatkan tenaga sel
KAJIAN-KAJIAN MENGENAI VIVIX

Kajian mengenai vivix pula. Diseluruh dunia, para saintis telan melakukan kajian melibatkan pembelanjaan berbilian dollar bagi mencari kunci kepada hidup yang lebih sihat dan juga lebih lama. Salah satu kajian yang dijalankan adalah satu sebatian yang disebut sebagai RESVERATROL.

Setelah melakukan kajian beberapa tahun pula, saintis shaklee melangkah setapak kehadapan didalam penyelidikan resveratrol, dengan mengabungkan resveratrol bersama-sama sebatian polyphenol lain, daripada tumbuhan yang mempunyai kromosom extra bagi menghasilkan vivix!
Menerusi ujian makmal yang dilakukan vivix dapat memberi impak keberkesanan terhadap 4 kunci utama penting iaitu
  1. Membantu memelihara dan memperbaiki sel DNA
  2. Impak positif didalam kawalan selia genetik
  3. menggalakkan mitochondrial biogenesis (pengeluar tenaga bagi sel, bila semakin berusia, prestasinya juga semakin menurun, Vivix membantu menjana pembentukan semula sel ini)
  4. Melambatkan pembentukan AGE (protien rosak)
ADAKAH VIVIX HALAL?

Semua produk yang diedarkan melalui shaklee malaysia mempunyai sijil halal oleh islamic services of america (ISA) iaitu sebuah badan pensijilan perakuan halal yang diiktiraf oleh jakim.

adakah shaklee halal ?
(SIJIL HALAL SHAKLEE YANG DIIKTIRAF OLEH JAKIM)
TESTIMONI TERHADAP KESAN PENGAMBILAN VIVIX!

(STROKE PULIH SETELAH IKTHIAR DENGAN VIVIX!)
(DARAH TINGGI KEMBALI NORMAL)
(SAKIT LUTUT, KEBAS KEBAS, DARAH TINGGI)

Image result for KULIT CANTIK DENGAN VIVIX
(KULIT CANTIK DENGAN VIVIX)
(BERAT TURUN, BERHENTI MEROKOK, KULIT MAKIN CERAH DENGAN VIVIX)

(BERHENTI MEROKOK DENGAN VIVIX!)





(SLIP DICS PULIH DENGAN VIVIX)
Dah kenal vivix dengan lebih mendalam?
jika lama sudah berhajat atau mencari 1 supelement, tetapi merangkumi kesihatan dan kecantikkan, VIVIX adalah pilihan yang tepat dan terbaik, Tengok je lar testimoni kat atas tu, vivix memang membantu kita ikthiar untuk kehidupan yang lebih baik dengan izin allah. Jom dapatkan vivix daripada kita yang pakar mengenai suplement kecantikkan dan kesihatan. Boleh hubunggi nombor dibawah untuk dapatkan nasihat dan bimbingan tentang suplement shaklee secara PERCUMA!!!

HARGA PASARAN VIVIX SHAKLEE RM475.00

hubunggi kita untuk harga promosi mampu milik!

pakar shaklee anda Anies 017-7061908
FB Aynies anies
IG Aynies
Email ayniesanies@gmail.com
blog aynieshappymom.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan