Jumaat, 16 September 2016

Bisnes Hanya Dari Rumah , tapi MASYUK!

#bisnesonline

Rata rata ramai kita jumpa Sekarang ramai sangat orang berbisnes online,
Dan mami tau , ramai yang memendam hasrat, turut teringin sama. Tapi takot, malu dan segan. Ishhh ishhh ishhh nonono berfikiran negetif.
Boleh tauu, korang memang boleh sangat sebenarnya, sila yakin dengan diri sendiri. ;)
.
Macam mami sebab utama pilih #shaklee , kerana permintaan terhadap vitamin zaman Sekarang nie, teramat tinggi.
sebab pemakanan, tumbuhan ,haiwan Sekarang terlalu banyak tercemar, disuntik untuk cepat tumbesaran, sayuran disembur dengan racun untuk kekal Segar lebih lama. Itu belom bab makanan dalam tin , berpengawet pewarna bagai. Takot tau :(
.
Sebab tu Sekarang suplement/vitamin Bukan lagi pilihan, tapi ia keperluan.
.
Sebab kedua pilih shaklee, modal terlalu kecil. Pendaftaran hanya rm69 sahaja. :)
.
Sebab ketiga, tiada perlu Simpan stok, tak perlu keluar berhabis duit letak Barang Kat umah, sedangkan belom ada customer pon. Style shaklee, dapat order, customer payment, Baru kita order kan, dan shaklee bole direct pos ke Customer kita. Senang cite, tak payah keluar rumah pon xper!
" Ada henpon, bisnes jalan " syiok sangattt :*
.
Sebab keempat, takperlu cari orang, haa, ingat orang suke ke kita nak dekat2 Kat dia, lepas tu sebok nak ajak ajak, ehh tak suke tau.. hahaha
.
Tapi dalam shaklee nie, memang semua orang yang cari kita. X payah Susa Susa Tabor janji Manis, kami semua memang jujur belaka. Hihihi
.
Sebab kelima tiada paksaan didalam bisnes, kalau betol nak bisnes, kita guide sehingga berjaya. Insha Allah. Dan yang memang daftar ahli sebab nak kan harga ahli, nak dapatkan promosi - promosi hebat Dari shaklee, no problem kita memang takde desakan langsung dengan pilihan mereka. :)
.
Ok dah..5 saja setakat ini, nampak tak yang Anda memang tak rugi menceburkan diri didunia shaklee, sebab kita Bukan sahaja dapat bonus Dari Shaklee tapi kita dapat tolong ramai orang lagi untuk celik vitamin.
.
Yang TERRRRR amat best, boleh masuk opis macam mami nie, ikut time kita, anak Kenyang, tido, bole lar kita Ber huhuhu dengan customer dan anak anak shaklee tersayang. ;)
.
Dan tak sangka pulak masa join ahli tu sebab nak makan sendiri je asalnya, tetiba tertererrr berbisnes sepanjang 3tahun kekal bonus 4angka setiap bulan.
.
Now misi mengejar 5angka pulakkk. Insha allag ;)
.
nak follow Roger jer mami k, jangan tengok sahaja. Sebab Anda takkan kemana mana jika tidak bertindak. Hihihi
.
Anies
017-7061908
.
#tsunamishaklee #10wave #pengedarshakleejohorbahru

Tiada ulasan:

Catat Ulasan