Jumaat, 4 Ogos 2017

6 SEBAB MENGAPA PERLU PILIH OMEGA GUARD SHAKLEE

Tahukah anda bahawa badan manusia tidak dapat menghasilkan omega 3 dengan sendirinya? Oleh sebab itu kita perlu dapatkan omega 3 melalui makanan.

walau bagaimanapun, OMEGA 3 dari asas tumbuhan tidak dapat ditukarkan kepada DHA dan EPA secara berkesan oleh badan. Dan kerana itulah kita kena dapatkan khasiat OMEGA 3 ini daripada ikan.

Kesan daripada pengambilan minyak ikan, bukan setakat mengimbangi perubahan hormon wanita, ia sangat baik untuk kesihatan jantung, masalah obesiti dan membantu kanak-kanak lebih fokus dan menguatkan daya ingatan, dan berita baik untuk wanita, kesan dari pengambilan OEMGA 3 ini, menjadikan kulit kita licin dan kemerah-merahan secara semulajadi. wahh..bestlar memang kan...satu keluarga boleh makan. :)
Foto Aynies Anies.
OMEGA GUARD SHAKLEE

6 SEBAB MENGAPA PERLU PILIH OMEGA GUARD SHAKLEE, DAN BUKAN JENAMA LAIN.


  1. Penyulingan Molekul tiga peringkat untuk ketulenan dan kepekatan. Proses proprietari ini, memekatkan omega 3 dan menyingkirkan komponen berbahaya seperti raksa, plumbum, arsenik, kadmium, dioxins dan lain-lain bahan cemar.
  2. Kualiti terjamin. Minyak ikan bergred FARMASEUTIKAL.
  3. Mempunyai DHA dan EPA yang tinggi - satu sajian memberikan 990mg asid lemak omega 3 (546mg EP, 360mg DHA)
  4. Mengandungi 7 spektrum lengkap asid lemak omega 3 tulen yang terhasil secara semulajadi seperti EPA,DHA & banyak lagi.
  5. Bau dan rasa hanyir hanya minimum.
  6. Diiktiraf oleh Friend of the Sea. Ianya untuk memastikan bekalan berterusan minyak ikan berkualiti tanpa menjejaskan alam sekitar.
Berdasarkan kajian, pengambilan minyak ikan yang kaya dengan asid lemak omega 3 (omega guard shaklee) boleh membantu mengurangkan risiko penyakit jantung koronari.

ia patut diamalkan sebagai suplemen harian yang sangat penting untuk kesihatan tubuh badan. Dan dalam masa yang sama, kita juga perlu makan ikan, sayuran, buah buahan dan amalkan cara hidup yang sihat, usaha untuk bebas dari penyakit dan masalah kesihatan.

Foto Aynies Anies.
PROMOTION AUGUST - BUY 5BOTTLES OMEGA GET RM60 E VOUCHER

Bagaimana cara untuk mendapatkan OMEGA GUARD SHAKLEE?


Boleh terus hubunggi saya dengan segera, dan saya ada menyediakan perkhidmatan COD disekitar ulu tiram dan kawasan yang berhampiran dengannya.

Untuk mereka yang jauh, tidak perlu risau, saya ada menyediakan perkhidmatan pos keseluruh malaysia sabah sarawak singapura dan juga brunai.

Your Healthy & Beauty Consultant
Anies (ID 1073979)

SMS / CALL / WHATSAPP 
017-7061908

Email

ayniesanies@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan