Jumaat, 7 April 2017

SUPLEMEN TERBAIK UNTUK BEBAS DARI RESDUNG

Tahukah anda, dianggarkan 25% penduduk malaysia, mengalami penyakit resdung yang serius. Diantara tanda-tanda resdung ialah, hidung berhinggus, dan tersumbat, gatal-gatal terutama pada bahagian mata, muka, tekak, mudah sakit kepala, dan ada yang mengalami jerawat teruk akibat resdung, malahan bukan hanya jerawat dibahagian muka, tetapi juga penuh jerawat dibahagian belakang badan.

Image result for bersin
RESDUNG

APA ITU RESDUNG?


Istilah perubatan tradisional - resdung merupakan sejenis penyakit dimana terjadinya radangan pada rongga sinus yang disebabkan jangkitan kuman. Kerap berhingus, gatal dan menimbulkan ketidakselesaan dan jika dibiarkan ia boleh menyebabkan nafas kita berbau busuk.

Istilah Saintifik - Resdung merupakan virus kanser yang hidup dibawah lapisan kulit. Ia mengalirkan darah kotor yang menjadi punca kepada kerosakkan kulit muka. Virus ini juga mengalir bersama darah dan boleh menjadi punca kerosakkan organ-organ tertentu termasuk, kehilanggan deria rasa, deria bau, dan juga kehilangan hidung.

HEALTHY SINUS
Tetapi yang menyedihkan, ramai yang tidak memandang resdung ini ialah penyakit yang mendatangkan serius dan bahaya, terutama sekali bagi kanak-kanak. Ia boleh menyebabkan jangkitan pada bahagian mata, dan akhirnya boleh menyebabkan mata buta. 
Untuk orang dewasa pula, ia boleh menyebabkan sinus frontal tidak dapat keluar daripada hidung dan akan masuk memenuhi ruang otak, dan ia boleh menyebabkan dinding pemisah menjadi tebal dan boleh mengakibatkan sinus mudah tersumbat.

Simptom-Simptom Resdung

  • Hidung tersumbat 
  • Lendir terlalu banyak keluar dari hidung dan tekak
  • Sakit atau rasa gatal-gatal dibahagian muka 
  • Demam, sakit kepala atau rasa tidak sedap badan yang berpanjangan
  • Gejala alahan hidung seperti gatal, berhingus secara berterusan

Apakah kesan buruk jika RESDUNG dibiarkan?

  • Sakit tekak yang kronik
  • Nafas berbau busuk
  • Berdengkur secara kronik
  • Jangkitan pada telinga dan tonsil (berisiko hilang deria, bau, rasa dan pendengaran )
  • Jangkitan otak
  • Nanah disekeliling mata
  • Jerawat bernanah pada seluruh muka dan belakang tubuh

Punca terjadinya RESDUNG?

Pakar hidung, telinga dan tekak Hospital pakar perdana, Dr. Mohamad Hamzah menyatakan resdung adalah sejenis penyakit hidung yang berpunca dari radang pada membran. Sinus pula merujuk kepada rongga dalam tulang muka yang penuhi mukosa. Rongga sinus yang tersumbat menyebabkan masalah kesihatan kerana bakteria dan kulat mudah membiak didalamnya serta menghasilkan nanah. Dan resdung juga boleh berpunca disebabkan oleh rerambut halus dalam rongga sinus yang gagal menyempurnakan tugas untuk melancarkan aliran mukus.   

Vitamin Shaklee yang membantu masalah RESDUNG?

Produk shaklee paling berkesan untuk bebas dari masalah resdung adalah VIVIX. Seperti yang kita ketahui vivix adalah suplemen terbaik didalam shaklee. Vivix sangat membantu tahap kesihatan keseluruhan tubuh, termasuklar masalah resdung. 
Tonik anti penuaan ini telah dipatenkan, ini bermakna tiada satu produk pon didunia ini yang ada kandungan sama seperti VIVIX shaklee.


Image result for vivix shaklee
VIVIX SHAKLEE

Bagaimana VIVIX shaklee membantu masalah resdung?

Vivix mampu bertindak sehingga keperingkat sel, dan membaik pulih keradangan yang menyebabkan berlakunya masalah resdung tadi.

VIVIX Diperbuat daripada ramuan semulajadi iaitu anggur muscadine, Lobak ungu, Eldeberi dan Polygonum Cuspidatum. Ia memberikan perlindungan antioksidan melalui bahan-bahan semulajadinya. Membantu menyokong dan mempertingkatkan daya tahan tubuh sehingga keperingkat SEL.

Terdapat 4 mekanisme vivix untuk mengekalkan sel yang sihat dan mengawal punca penyakit tersebut. Ia terbukti selamat, semulajadi dan yang paling utama ia berkesan.

Image result for ramuan vivix shaklee
RAMUAN TINGGI ANTIOKSIDAN TERBUKTI HALAL, SEMULAJADI DAN BERKESAN

Testimoni Vivix Resdung

Image result for testimoni vivix resdung
TESTIMONI 1 = SUAMI BEBAS RESDUNG DENGAN VIVIX
Image result for testimoni vivix resdung
TESTIMONI 2 = BERAT BADAN TURUN, SEMAKIN SIHAT, RESDUNG KRONIK HILANG
Image result for JERAWAT vivix resdung
TESTIMONI 3 = KULIT DAH TAK BERMINYAK, BEBAS JERAWAT DENGAN VIVIX

Image result for testimoni vivix resdung
TESTIMONI 4 = LEPAS MAKAN VIVIX, SEMUA MUKUS RESDUNG KELUAR

Bagaimana cara untuk mendapatkan VIVIX SHAKLEE?


Boleh terus hubunggi saya dengan segera, dan saya ada menyediakan perkhidmatan COD disekitar ulu tiram,johor, Jusco Tebrau city, Johor jaya, Pasir gudang dan kawasan yang berhampiran dengannya.

Untuk mereka yang jauh, tidak perlu risau, saya ada menyediakan pos keseluruh malaysia sabah sarawak dan juga brunai.

Your Healthy & Beauty Consultant
Anies (ID 1073979)

SMS / CALL / WHATSAPP 
017-7061908

Email

ayniesanies@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan