Jumaat, 16 September 2016

Set Berpuasa Shaklee MIGHTY 3 GEMS

Set berpuasa paling HOT dikalangan Mak Mak, lebih lebih lagi untuk#Ibuhamil Dan juga #Ibumenyusu.
.
Biasanya yang mengambil #mighty3gems nie , memang Terasa ada extra tenaga, kurang rasa haus Dan juga Kenyang lebih lama.
.
#ESP membekalkan protien yang cukup, bagi membantu kita kekal Kenyang dalam tempoh yang lama. (Bgs sgt tuk Ibu menyusu Dan berpantang, yang kejap kejap asek lar lapo memanjanggg) ;)
.
#MEALSHAKE Pula mengandungi multivitamin lengkap, dapat mencukupkan nutrisi yang berkurangan. Memberi rasa Kenyang lama Dan juga extra tenaga.
(Sesuai sangat untuk Anak anak korang yang sedang berlatih puasa, mengurangkan lapar Dan juga lesu badan)
.
#PERFORMANCEDRINKS Pula merupakan minuman isotonic tanpa gas (ala ala 100%) tapi yang nie tanpa gula Dan sedap sgt lar kalo bancuh pepakat Di campur dengan ais! :*
.
Fungsi air basikal ini, (nama glamour) dia bantu mengelak tubuh kita dari terhidrat. (Bulan pose kurang minum air kan) jadi bila amek PD nie, memang bantu bekalkan air cukup didalam badan, sesuai sangat dibancuh time sahur Dan berbuka untuk suami Dan anak anak. Ia sangat membantu mengurangkan haus Dan kekal bertenaga sepanjang hari. Jadi tak perlu risau anak melepek kat sekolah time berpuasa nie.
.
Dan set nie tak semestinya bulan puasa je bole amekk, hari biasa pon bagus ambil setiap hari.
.
Jom dapatkan 1set untuk keperluan sekeluarga
.
Hubunggi #anies0177061908
Foto Aynies Anies.
S

Tiada ulasan:

Catat Ulasan