Khamis, 6 April 2017

CARA TERBAIK UNTUK BEBAS DARI SERANGAN ALERGIC, RESDUNG DAN JUGA EKZEMA

Ramai yang mengadu, bila bangun pagi, kerap sangat bersin, hidung berhingus, dan akibatnya sampai bengkak-bengkak mata duk mengonyoh muka akibat gatal mengenyam mata hidung dan juga tekak.

adakah itu semua normal? dan bahayakah jika biarkan?

jom kita kupas dan fahami, mengapa ia terjadi, dan apa yang perlu dilakukan untuk mengelak simptom tersebut berlarutan.

Image result for bersin



Tahukah anda 1/3 daripada kita alah terhadap sesuatu.

Jenis alahan ini juga ada banyak, seperti alah kepada makanan laut, habuk, bulu, kacang tanah, hama, daging segar dan banyak lagi
ada sesetengah mereka yang sudah menjadi rutin, bangun pagi dengan keadaan hidung gatal, hidung tersumbat, mata gatal, dan kerap bersin tanpa henti jika tersalah makan.

Alergic, resdung dan Ekzema, adalah berkait rapat dengan alahan.
hampir sama, cuma keadaannya yang berbeza. Ekzema lebih kepada masalah kulit, kulit jadi gatal, berair, kering merekah dan akhirnya luka dan merebak. Ekzema ini jua bukan hanya menyerang orang dewasa, kini anak kecil juga ramai yang alaminya.

Image result for ekzema
Add caption

Apakah sebenar punca terjadinya masalah alergic ini? 


Antara punca seseorang itu mengalami alergic dan alahan pada kulit, adalah kerana kurangnya daya tahan didalam tubuh mereka sendiri. Badan tidak cukup kuat untuk menahan kuman dan bakteria yang menyerang. Akibatnya akan menyebabkan badan menjadi terlalu sensetif dan senang terkena selsema, gatal-gatal, dan lebih teruk lagi ekzema.

Image result for ekzema
Add caption

Apakah kesan buruk jika dibiarkan?


Melalui pembacaan atau 'researh', untuk mereka yang ada alahan pada kulit seperti ekzema, ia boleh menggila apabila sistem ketahanan badan anda terlalu lemah, bermakna bukan sahaja di satu bahagian, dia juga boleh merebak keseluruh kulit tubuh kita. seram sangat kan!

Untuk mereka yang ada masalah resdung pula, dalam istilah perubatan resdung ini dikenali dengan nama sinusitis. Ramai yang menggangap ia adalah penyakit yang tidak berbahaya, hakikatnya jika dibiarkan sehingga kronik akan menyebabkan komplikasi kepada otak dan membawa maut!

Cara terbaik untuk mengelak diri dari terkena serangan alergic ini?


Untuk menyelesaikan masalah alergic, resdung dan ekzema ini, badan perlu diperkasa dengan suplimen dan nutrisi yang lengkap, dan bila badan kita cukup vitamin, automatik membantu menguatkan sistem imun badan, supaya tidak mudah diserang kuman, hama dan juga bakteria.

Apakah suplemen shaklee yang boleh membantu mereka yang ada masalah elergic, resdung ekzema dan juga alahan ini?


VIVIX adalah suplemen terbaik untuk kesihatan secara menyeluruh. Vivix mampu bertindak sehingga keperingkat sel, dan membaik pulih keradangan yang menyebabkan berlakunya masalah alergic, resdung, ekzema dan alahan itu tadi.

VIVIX Diperbuat daripada ramuan semulajadi iaitu anggur muscadine, Lobak ungu, Eldeberi dan Polygonum Cuspidatum. Ia memberikan perlindungan antioksidan melalui bahan-bahan semulajadinya. Membantu menyokong dan mempertingkatkan daya tahan tubuh sehingga keperingkat SEL.

Terdapat 4 mekanisme vivix untuk mengekalkan sel yang sihat dan mengawal punca penyakit. Ia terbukti selamat, semulajadi dan yang paling utama ia berkesan.

Testimoni Alergic, Resdung, Ekzema dan alahan pulih dengan VIVIX

Image result for ekzema
TESTIMONI EKZEMA
Image result for TESTIMONI EKZEMA VIVIX SHAKLEE
TESTIMONI EKZEMA
Image result for ALLERGIC VIVIX
TESTIMONI ALERGIC
Image result for TESTIMONI RESDUNG VIVIX
TESTIMONI RESDUNG

Bagaimana cara untuk mendapatkan VIVIX SHAKLEE?


Boleh terus hubunggi saya dengan segera, dan saya ada menyediakan perkhidmatan COD disekitar ulu tiram,johor, Jusco Tebrau city, Johor jaya, Pasir gudang dan kawasan yang berhampiran dengannya.

Untuk mereka yang jauh, tidak perlu risau, saya ada menyediakan pos keseluruh malaysia sabah sarawak dan juga brunai.
Your Healthy & Beauty Consultant
Anies (ID 1073979)

SMS / CALL / WHATSAPP 
017-7061908

Email

ayniesanies@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan