Jumaat, 21 April 2017

BAGAIMANA VIVIX BANTU TURUNKAN BERAT BADAN DENGAN CEPAT

Masalah kegemukan dikalangan rakyat malaysia kini semakin hari semakin meningkat naik peratusnya, macam manalar berat tak naik kan, makanan kat malaysia ni semua sedap-sedap belaka. Ada yang dah cuba pelbagai diet, tapi tetap tidak dapat mencapai berat idaman. 
harini nak cerita pasal suplimen shaklee, yang sangat membantu menurunkan berat badan dengan cepat, jom baca lagi untuk info lebih jelas :)


Image result for gemuk dan kurus
Add caption
ternyata ramai yang tidak sedar, resveratrol sangat membantu menurunan berat badan, dan berita baiknya, VIVIX shaklee kandungannya adalah resveratrol.
Resveratrol sangat membantu membakar lemak dan dalam masa yang sama membantu menurunkan berat badan ke berat yang ideal dan seimbang. Dan sangat membantu mendapatkan tahap kesihatan yang optimun.

Ada 3 cara resverstrol membantu untuk menurunkan berat badan, jom kita kupas

1 - meningkatkan metabolisma

Metabolisma badan merupakan salah satu cara untuk menurunkan berat badan dengan cepat. Apabila metabolisma semakin meningkat, pembakaran kalori akan menjadi semakin aktif.

2 - Pemecahan sel lemak

Sel lemak akan dipecahkan kepada tenaga. Dengan kehadiran resveratrol, pemecahan sel lemak berlaku dengan giat lagi. Proses pemecahan sel lemak ini adalah semulajadi. Maka yang hilangnya adalah jisim lemak tanpa menganggu jisim otot atau yang lain.
Sebab itulah pengamal vivix boleh kurus dengan sihat, kulit badan tidak mengeleber sebaliknya nampak fit da solid.

3 - Menghalang hormon estrogen

Resveratrol akan menghalang atau menyekat pertambahan melampau hormon estrogen bagi lelaki dan wanita. Dengan kata lain, resverstrol akan menyimbangkan kadar estrogen yang bersesuaian dengan keperluan badan seseorang.

Ini kerana, kehadiran hormon estrogen yang tinggi akan menyebabkan badan menyimpan lemak berlebihan. Sebaliknya, apabila estrogen yang tidak diperlukan disekat atau dihalang, maka badan mula membina lebih banyak jisim otot.

Lagi banyak otot kat badan kita, maka metabolisma tubuh akan meningkat. Dan mempercepatkan proses pembakaran lemak tadi.


TESTIMONI BERJAYA KURUS DENGAN VIVIX SHAKLEE


KURUS DENGAN VIVIX SHAKLEE

Image result for kurus dengan vivix
KURUS DENGAN VIVIX

Ni kisah benar yang terjadi pada Nana sendiri okey. Bayangkan sebulat-bulat tomato mukaku, finally boleh jadi normal balik, huhuhu :’)
Actually lepas kawen haritu, Nana memang alami masalah naik berat badan yang melampau. Tapi tak pulak Nana rasa nak ambil supplement untuk kurus. Sebabnya suka kot badan gemok. Masa sekolah dulu sekeping macam papan. So, bila badan naik sikit, rasa seronok lah.
Tapi rupanya Nana syok sendiri TSK :'(
Kusangkakan comel lah badan montel sebegitu, tapi rupanya susahhhh weihhh
Baju pakai semua ketat. Dah macam hape je berdiri sebelah suami yang selim river seperti itu dengan badan montel macam ni.
Bila tangkap gambar, then tengok balik, baru sedar diri.
Sebab tu orang suruh CERMIN DIRI selalu! Supaya tak syok sendiri, eheh!
Then, nak dijadikan cerita, waktu jumpa dengan kakak-kakak S2U Master Nana, ramai yang bagi tips ambil Vivix untuk kesihatan. Sebelum ni ambil juga Vivix tapi tak konsisten pun.
Nana lebih kepada supplement nak cantik je sebelum ni. Macam Vitamin C, Vitamin E dan Kolagen serta ESP. Vivix Vivix ni cheq tak layan..haha
And suprisingly, after two weeks berturut-turut Nana makan Vivix secara konsisten, antara kesan yang Nana dapat ialah:-

  1. Berat badan turun 6 KG. Tengok perbandingan dalam gambar di atas.
  2. Kulit semakin LICIN dan FLAWLESS. Ramai yang tegur kulit Nana nampak semakin glowing mowing especially bila jumpa dekat luar. Sampai tak keruan jadinya tau. *gediks tampo kang*
  3. Kulit semakin CERAH SEKATA dan TEGANG. Well you ollss, Vivix ni anti-aging TERBAIK satu dunia. Memang TAK MUNGKIN lah kalau Vivix tak dapat membantu anda untuk dapatkan kulit yang cantik ye.
  4. Muka semakin RUNCING. Yang ni memang ketara. Ramai yang beritahu Nana sebelum ni Nana nampak kurus kat badan *ilusi optik…mereka tertipu* tapi muka je bulat tembam. Haha! Actually Nana suka je muka tembam macam ni. Nampak comel sikit, hahahtui. Tapi kalau itu kesan yang ku terima selepas makan Vivix, daku relakan sajooo. So hampa yang muka TEMBAM and hampa tak suka tu, silalah ambil Vivix ye!

Bagaimana cara untuk mendapatkan VIVIX SHAKLEE?


Boleh terus hubunggi saya dengan segera, dan saya ada menyediakan perkhidmatan COD disekitar ulu tiram,johor, Jusco Tebrau city, Johor jaya, Pasir gudang dan kawasan yang berhampiran dengannya.

Untuk mereka yang jauh, tidak perlu risau, saya ada menyediakan pos keseluruh malaysia sabah sarawak singapura dan juga brunai.

Your Healthy & Beauty Consultant
Anies (ID 1073979)

SMS / CALL / WHATSAPP 
017-7061908

Email

ayniesanies@gmail.com



Tiada ulasan:

Catat Ulasan