Khamis, 11 September 2014

Penapis Terbaik di malaysia : Get clean Water pitcher

AIR OH AIR!!!

Sejauh mana tahap kebersihan air yang kita amalkan dalam kehidupan kita seharian.
Anda pasti air yang keluar dari air paip rumah kita, kita masak dan terus minum itu bersih dari benda asing?



bayangkan benda asing halus, klorin ke esofagus ke,yang tidak jelas nampak di mata kasar, berpuluh tahun masuk kedalam tubuh kita?
dan siapakah yang akan menapis/filter di dalam tubuh kita? Dah tentu tentu lar buah pinggang kita kan? Bayangkan...sehari berapa banyak kita gunakan air untuk memasak & meminum? Adakah buah pinggang kita mampu menampung beban ini setiap hari?
Tentular lama kelamaan , semakin rosak buah pinggang kita.


Adakah kita sedar kepentingan air bersih selamat ini?


Justeru itu, marilar kita mengurangkan bebanan buah pinggang kita.
Dengan meminum dan memasak, dengan air yang bersih setiap hari.


Bagaimana nak dapat air yang bersih? Memang di akui dimalaysia ini air telah pon diproses sebelum disalurkan ke setiap rumah dan penduduk untuk digunakan setiap hari.
akan tetapi, tiada jaminan air paip yang disalurkan ke paip rumah kita itu, betul betul bersih dan tidak tercemar. Walaupun air yang kita masak sehingga mendidih sekalipun, masih tidak dapat menghapuskan pelbagai kekotoran bendasing yang terdapat dalam air yg belom ditapis, dengan mata kasar.
Kalau tidak percaya, perhatikan kebanyakkan air yg belum ditapis, disimpan didalam botol, ia akan mendak dan terlihat kekuningan didasar air beberapa jam disimpan.
kalau anda penggemar menyimpan air dalam botol putih jernih dia peti sejuk, perhatikan botol itu juga sudah berubah warna
Itu botol, buah pinggang kita bagaimana pula? uiiii..tak ngeri ke?



Justeru itu, shaklee memperkenalkan Get Clean Water Pitcher untuk membantu kita minum air yang bersih setiap hari.
Tidak perlu menghabiskan duit beribu ribu ringgit untuk mendapatkan water filter.
Get Clean Water Pitcher adalah water filter terbaik dimalaysia.
Hanya ratusan ringgit sahaja!!

Kenapa perlu membazir membeli ribuan ringgit sedangkan kita dah jumpa yg hebat dah setanding dengan jenama water filter yang banyak dipasaran.
Dan yang utama, dia diakui, penapis air terbaik di Malaysia!!!

Kenapa saya memilih water pitcher?

  • Paling utama,  mudah digunakan. Jimat ruang,  dia sangat cantik dipamerkan dimana mana, dan juga bole beralih tempat mengikut kesukaan saya
  • Hanya tuangkan beberapa gelas kedalam jug, dan hanya tunggu beberapa minit, terus boleh diminum
  • Tak perlu bersusah payah, mencucu filter, ini kerana setiap 303liter (80gelen) air hanya perlu ditukar filternya sahaja. sonang kije uiii. Kalo filter biasa, kena basuh kalau dah nampak kekuningan kan? Saya Malas kot nak melayan..hihihi
  • Mudah dibawa kemana mana, balek kampung, bercuti, jalan jalan, berkelah.
  • Dijamin seluruh keluarga dapat minum air yanh bersih, dan yg utama, dapat berjimat cermat! Sebab x payah beli air mineral bebotol botol
  • Dan yang paling saya suka sekali. HARGA MAMPU MILIK. Semua rumah sepatutnya mempu memiliki water filter dengan harga serendah ini.
  • Hakikatnye lebih untung dan berbaloi, dari kita membeli air di kedai kedai yang menyediakan mesin penapis air.
  • Jimat duit bukan? Tiada lagi air karat dirumah dan tiada risiko terminum air plumbum berat & ape ape jenis kotoran yang kita tidak nampak dengan mata kasar


Nak kenal Get Clean Water Pitcher dengan lebih rapat lagi? Jommm baca info menarik tentang dia.

  • Get Clean Water Pitcher merupakan sistem penurasan air multupaten baru yang menghasilkan air yang lebih sihat.
  • Berbanding dengan jug air yang lain.
  • Get Clean Water Pitcher menggunakan sebatang blok karbon padu untuk membersihkan air anda serta mengurangkan bahan bahan cemar yang sukar disingkirkan termasuklah kandungan plumbum sehingga 99%
  • Get Clean Water Pitcher merupakan sistem penuras jag air pertama yang menggunakan blok karbon yang boleh diisi semula.
  • Jadi kuranglah botol plastik yang perlu dibuang. Ia juga berupaya menuras 303 liter (80gelen) air bagi setiap turasan. Wow!!!!
  • Menandingi jenama terkemuka yang lain
  • Disahkan dapat mengurangkan kandungan plumbum,  merkuri, kadmium dan bahan bahan cemar lain. Disamping mengekalkan kandungan mineral air yang sihat!
  • Disahkan dapat mengurangkan klorin, jadi ia dapat mengurangkan ancaman kesihatan yang disebabkan oleh bahan sampingan klorin!
  • Sistem penuras jag air berblok karbon isian semula yang pertama
  • Dan yang paling penting, dapat menjaga kesihatan buah pinggang kita.
  • Jag air bermeter automatik pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah dituras tanpa mengunakan kuasa elektrik.
  • Menjimatkan kos dan tidak perlu dimasak
  • Hijau cantik, Ringan dan mudah dibawa
  • Ia juga diiktiraf oleh persatuan kualiti air (water Quality Association) (WQA) yang ianya dapat mengurangkan plumbum dan banyak bendasing lain
  • Menggunakan sistem penuras jag air dengan blok karbon isian semula yang pertama, dimana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa. Dan lagi, setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar.

Apa kata pengguna Get Clean Water Pitcher?




Adakah kita sedar kepentingan air yang kita gunakan selama ini? Justeru itu, marilah kita sama mengurangkan bebanan buah pinggang kita dengan meminum air bersih setiap hari, bukan kita sahaja,  pastikan seluruh keluarga kita mengunakan air yang sudah ditapis.
Jadikan Get Clean Water Pitcher Shaklee, 1 keperluan rasmi,  setiap isi rumah.
Sihat dan bahagia dengan ape yang masuk kedalam badan kita.
amin..insha allah.

Untuk mendapatkan Get Clean Water Pitcher Shaklee boleh terus hubunggi saya.


Anies ~ 0177061908 (whatsaap/wechat/call)
FB ~ Aynies Anies
IG ~ Aynies Anies
Email ~ ayniesanies@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan