Khamis, 28 Disember 2017

SEBAB-SEBAB KENAPA MESTI PILIH SUPLIMEN SHAKLEE, BUKAN DARI BRAND LAIN

10 JUALAN TERLARIS SHAKLEE

Gambar dibawah merujuk kepada 10 produk shaklee yang tertinggi permintaannya dipasaran malaysia. Shaklee adalah syarikat suplimen yang pertama mencipta multivitamin, dan kekal dipasaran dunia sehingga kini ia masih dijual dan diamalkan. Shaklee bukan sahaja ada mengeluarkan produk makanan kesihatan semata, malahan ada produk home cair, hair cair dan juga skin care, yang bersifat 100% semulajadi, selamat dan berkesan.

Shaklee sudah berada dipasaran dunia lebih dari 102tahun. Dan berada dipasaran malaysia lebih dari 30tahun. Dan 
kaknis sndiri sudah amalkan shaklee lebih dari 4 tahun.

Image result for top ten produk shaklee
Barisan produk shaklee yang Hot

Pelbagai lambakan suplimen pada zaman kini, dan terlalu banyak bagaikan cendawan tumbuh merata. Hati-hati dengan apa yang kita sapu diluaran dan amalkan suplimen untuk dalaman. Pastikan ada kajian pada setiap produk, dan jangan hanya terpedaya dengan produk yang bersandarkan iklan semata. Ini kerana ia sangat berisiko, untuk jangka masa akan datang. Pilihlah suplimen yang ada kajian landmark study, walaupun makan dalam jangka masa panjang iaitu 20tahun atau lebih, ia memberi kesan positif pada tubuh, tidak membebankan buah pinggang, dan meningkatkan taraf kesihatan menjadikan ia lebih bagus dan peratus rendah dari serangan penyakit kronik.

Image result for top ten produk shaklee
Add caption
Jika mahu amalkan suplimen, kena pilih betol-betol tau, sebab kita makan suplimen untuk nak sihat di jangka masa panjang dan masa akan datang, tapi kalau makan sebab nak 3hari terus cantik, 3hari boleh putih, seminggu boleh kurus. Tunggu jelar kesan buruk di masa akan datang nanti. Kaknis cadangkan, kalau betol-betol nak cari makanan tambahan (suplimen) pilihlah suplimen Shaklee. Yang teah terjamin, selamat, semulajadi dan berkesa.


SEBAB-SEBAB KENA PILIH SUPLIMEN SHAKLEE? 

 SELAMAT
 BEBAS BAHAN KIMIA
 BEBAS DARI PEWARNA BEBAS
 100% BAHAN SEMULAJADI
 SENTIASA HIJAU ( GO GREEN )
 SENTIASA BAGUS

BAGAIMANA MAHU MEMDAPATKAN PRODUK SHAKLEE?


Boleh terus hubunggi kaknis untuk dapatkan vitamin anda dengan segera. Jika mahu lebih berjimat, boleh terus mendaftar sebagai ahli shkalee hanya (RM69.00), dan anda layak mendapatkan potong sebanyak 15%-25% untuk kesemua produk shaklee. Hubunggi kaknis untuk bantu anda daftar sebagai ahli shaklee, dan anda terus boleh mendapatkan harga ahli pada setiap belian (:


PENGEDAR SHAKLEE
ANIES 017-7061908


DISCALAIMER : suplimen shaklee bukan yang boleh menyembuh, mendiagnos & merawat penyakit. Ia adalah sebagai salah satu usaha & ikhtiar untuk menambah nutrisi dalam badan supaya lebih sihat. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan