Sabtu, 23 Disember 2017

APA ITU VIVIX SHAKLEE , APA KANDUNGAN DAN UNTUK APA SEBENARNYA VIVIX SHAKLEE INI

APA KANDUNGAN VIVIX SHAKLEE, DAN APA KEISTIMEWAAN VIVIX SHAKLEE?


Bismillah, semenjak promosi Vivix sepanjang December nie, semakin ramai rakyat malaysia yang mahu mengamalkan vivix shaklee. Tetapi soalan yang wajib mereka bertanyakan dahulu, samalar seperti soalan-soalan dibawah ini. Yelar nak makan dan amalkan suplimen, mestilah kena ambil tahu kandungan dan juga fungsi sebenar vivix shaklee ini. Di sini kaknis akan menjawab segala persoalan yang menjadi tanda tanya diminda anda. Semoga jawapan ringas ini dapat membantu segala soalan yang membelenggu diri. (:


APA ITU VIVIX?

Vivix merupakan minuman yang tinggi antioksidan yang mampu menghalang radikal bebas.

KENAPA KITA PERLU AMBIL VIVIX?

Setiap orang akan mengalami penuaan. Penuaan terjadi dari sel-sel tubuh yang telah rosak akibat radikal bebas. Kesihatan sel sel dalam tubuh kita, menentukan tahap kesihatan tubuh kita.Setiap hari sel kita diseerang oleh radikal bebas, yang merosakkan sel DNA dan akan menyebabkan penuaan sel. Dan tugas vivix, menghalang sel-sel dari rosak, dan memperbaharui sel.

APA KANDUNGAN VIVIX?

Vivix mengandungi campuran polyphenols dari polygonum cuspidatum, anggur muscadine lobak unggu dan elderberry.

PERBEZAAN ANGGUR MUSCADINE DEGAN ANGGUR LAIN?

Anggur Muscadine mempunyai tinggi antioksidan yang memberikan banyak manfaat untuk kesihatan. Berbeza dengan anggur yang berada dipasaran. Anggur Muscadine juga mempunyai asam ellagitannins dan allagic acid yang tinggi kandungan polyphenol. Ia sangat membantu tahap kesihatan sel sel tubuh kita.

Anggur Muscadine tumbuh di tempat yang sukar diperolehi, ia tahan lasak, tidak boleh diserang bakteria, tidak kecut, tidak kering dan kekal lembab, dan hidup pada suhu sejuk beku yang sangat tinggi. Ternyata ia sangat berbeza dengan anggur yang banyak dipasaran luar, yang mudah rosak dan juga kecut.

APA ITU POLYPHENOL?

Polyphenol merupakan kelompok Phytonutrients yang memiliki manfaat antioksidan, yang mampu melindungi sel dan melawan penuaan sel.

APA ITU RESVERATROL?

Resveratrol adalah antioksidan yang terdapat didalam tumbuhan, biji-bijian, dan buah-buahan, salah satunya adalah anggur.

BOLEHKAH AMBIL VIVIX BERSAMA SUPLIMEN SHAKLEE YANG LAIN?

Vivix boleh diambil bersama vitamin shaklee yang lain. Dalam Landmark Study 2007, dibuktikan bahawa, mereka yang amalkan suplimen shaklee, lebih baik kesihatannya, berbanding mereka yang amalkan suplimen jenama lain dan tidak ambil langsung suplimen. Setelah dikaji oleh pihak ketiga tentang Landmark Study, tahap kesihatan mereka jauh merundum dan mengalami masalah kesihatan yang teruk ketika umur meningkat. So untuk mereka yang nak ambil suplimen, pastikan ambil suplimen shaklee, bukan dari jenama lain (:

APAKAH VIVIX MENGANDUNGI ALKOHOL?

Tidak, Vivix tidak mengandungi sebarang Alkohol.


Add caption


VIVIX ADA SIJIL HALAL?

Yea, Vivix ada sijil halal, ada pengesahaan KKM, dan mendapat pengiktirafan dari sijil halal ISA.

Semoga semua soalan yang menghantui anda sudah terjawab. Jika ada sebarang kemusykilan, boleh hubunggi kaknis di talian yang tertera dibawah .

ANIES
017-7061908

Tiada ulasan:

Catat Ulasan