Isnin, 31 Oktober 2016

3 CARA MUDAH KEMBALIKAN KEHANGATAN SUAMI ISTERI BAK MALAM PERTAMA

akhir akhir ini, banyak saya terima customer yang mempunyai masalah dingin seks terhadap pasangan, ada yang mengalaminya selepas melahirkan anak dan ada juga faktor umur yang dah meningkat menyebabkan hubungan seks menjadi semakin hambar. walaupun nampak kes ini biasa - biasa, dan ramai yang lebih suka memendam rasa, tetapi awas, jangan ambil tidak peduli, ini kerana ia boleh menjejaskan keharmonian dan kerukunan rumah tangga, ini kerana hubungan intim suami dan isteri ialah sesuatu yang penting. Dan jika ia terjadi keatas diri anda, perlular segera bertindak untuk berikthiar mencari Jalan penyelesaian, jangan biarkan sehingga pasangan anda perasan akan perubahan kedinginan itu, dan akibatnya ada pula yang berkecil hati dan bermasam muka haaa...kan tak best tu kann

Banyak faktor yang menyumbang kepada masalah begitu, antaranya

1) Keletihan

Isteri kepenatan pastinya tiada nafsu untuk bersama, letih bekerja belum habis, sampai rumah nak settlekan memasak, kemas rumah, cuci kain baju, dan uruskan anak - anak, dan disebabkan terlalu letih, memang tiada nafsu untuk bersama.

2) Tidak Sihat

Suami kena ambil tahu pasal kesihatan isteri, bila isteri tidak sihat, memang perlukan rehat yang cukup, dan tidak mahu diganggu. Beri dia masa, usah memaksa, anda mesti lebih memahami isteri anda kan?

3) Tekanan dan Stress

Ramai ibu-ibu yang mengalami masalah stress, tidak kesahlar yang bekerja ataupun tidak, terlalu banyak fikir dan rasa tertekan, memang sangat mengganggu hubungan intim suami isteri.


4) Trauma


Rata - rata yang saya jumpa untuk masalah dingin seks ini, disebabkan trauma selepas melahirkan anak, mungkin kelahiran bayi yang agak besar, atau terima jahitan yang agak banyak, menyebabkan rasa ngilu dan seram jika mahu bersama.

3 Cara Mudah Mengembalikan Kehangatan Hubungan Intim  Suami Dan Isteri


1) Sebaiknya berbincang dari hati ke hati untuk masalah begini. Jangan memendam rasa,  takot-takot ada hati yang terluka. Percayalah  perrbincangan dari 2hati pasti banyak masalah dapat diselesaikan dengan mudah.

2) Ambil masa untuk bercuti bersama,  bercuti bersama dengan anak-anak sekali lebih elok, senyuman gembira anak itu,  pengubat hati kita tau!  Selain merehatkan minda, bebas dari bebanan kerja,  bercuti juga dapat mendatangkan idea - idea baru Dan dalam masa yang sama membantu mengembalikan kehangatan hubungan intim yang semakin suram.

3) Amalkan cara hidup yang sihat.  Tahukah anda,  pemakanan seharian kita memang mempengaruhi hormon badan kita. Jadi pilihlah diet yang sihat Dan seimbang.  Biasanya masalah berat badan juga punca utama masalah dingin seks ini berlaku Tanpa disedari. Seeloknya menu harian kita mesti ada sayuran Dan buah-buahan,  Dan kalau rasa tak mampu nak dapatkan menu sihat setiap hari,  anda perlu ambil supplement @ vitamin bagi melengkapkan nutrisi keperluan badan kita.  Bila badan cukup vitamin,  memang membantu kita jadi lebih cergas,  bertenaga,  Bantu jiwa lebih tenang,  Dan dalam masa yang sama,  turut membantu masalah hubungan dingin seks suami Dan isteri.

Vitamin yang dapat membantu masalah dingin seks tadi ialah vitamin cinta dari shaklee, set vitamin cinta ini boleh diambil suami Dan isteri,  bonusnya jika anda amalkan secara istiqomah,  ia sangat membantu menaikkan taraf kesihatan anda kearah yang lebih baik Dan dalam masa yang sama membantu kulit jadi makin cantik cerah Dan lembut.  Haaa Dan tak memasal mengundang suami jatuh cinta berkali-kali Dan serta merta membantu mengembalikan kehangatan cinta suami Dan isteri bak malam pertama!  Gitewwww

Eh,  Cerita lelebih kalau takde TESTIMONI tak best jugak kan?  Jom baca ape reaksi pengamal vitamin cinta dari shaklee ini. Dan jika mahukan set vitamin cinta boleh terus hubunggi saya di talian yang tertera dibawah.

( TESTIMONI 1 )
( TESTIMONI 2 )



( TESTIMONI 3 )

Jom dapatkan vitamin cinta anda Sekarang,  jangan tunggu sehingga parah baru nak mencuba, melabur untuk kebaikkan itu diharuskan kan? ;)

( VITAMIN CINTA - SESUAI DI AMBIL SUAMI DAN ISTERI )

  • ALFALFA COMPLEX - Ialah tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan tubuh manusia. Bersifat seperti jamu, bertindak seperti " Kacip Fatimah "membantu merapatkan vagina, mengelak keputihan, membuang angin, memberi sensasi "rasa sejuk", menegangkan payudara, memulihkan urat selepas bersalin dan bagus makan alfalfa untuk tujaan detox juga. (buang toksin)
  • VITALEA - Merupakan multivitamin pertama didunia, lengkap dengan 12vitamin dan 7 mineral penting, dan ia merupakan vitamin paling pantas terlarut dalam tubuh manusia. Mampu memberi tenaga berpanjangan, mengelak tubuh lesu, dan ujian klinikal membuktikan mereka yang mengamalkan vitalea selama setahun, boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Multivitamin ini sangat disarankan untuk mereka yang baru hendak bermula makan vitamin, kerana didalam 1 tablets lengkap nutrisi keperluan harian kita.
  • VITAMIN E - Vitamin penting untuk mereka yang sedang merancang mendapatkan zuriat. Membantu kesuburan suami dan isteri, membantu meningkatkan keinginan untuk bersama, (baik untuk masalah, hubungan dingin tadi) Vitamin E juga dapat membantu menghasilkan sperma yang  berquality dan membantu memperbanyakkan/ memekatkan air mani. Vitamin cinta yang nie, memang sangat disarankan suami dan isteri senantiasa ambil, tak kesah lar yang baru kawen @ yang sudah lama berkahwin, tujuannya untuk keharmonian rumah tangga.
  • GLA COMPLEX - Bertindak merangsang penghasilan lendir serviks yang berquality tinggi untuk kesuburan wanita sebagai medium persenyawaan. Membantu meningkatkan kesuburan, dan gla juga boleh menghasilkan cecair lambang "kesuburan" dimana ia dapat membantu memanjangkan hayat sperma didalam tiub follopio sehinggi menjangkau 5hari. Ia juga Bertindak memperbetulkan kitaran haid & mengelak senggugut.
Jom dapakan vitamin untuk suami dan isteri anda sekarang, dan berita baik untuk mereka yang malas makan banyak vitamin tablets,anda boleh amalkan vivix sahaja untuk tujuan kesuburan, kesihatan luaran dalaman ,membantu awet muda dalam masa yang sama, meningkatkan tahap keintiman ada suami dan isteri.


( VIVIX POWER )

( TESTIMONI VIVIX )
Jom dapatkan vitamin cinta anda Sekarang! 

Your Healthy & Beauty Consultant
Anies (ID 1073979)

SMS / CALL / WHATSAPP 
017-7061908

Email
ayniesanies@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan