Jumaat, 15 Januari 2016

BAGAIMANA VIVIX MEMBANTU MENGAWAL DIABETES?

Diabetes atau kencing manis merupakan penyakit yang sangat digeruni, akan tetapi peratus mereka yang menghidap kencing manis ini pula semakin hari, semakin meningkat bilangannya, Malahan kini, bukan hanya warga emas berisiko, akan tetapi kanak-kanak, ibu hamil, dan juga remaja ramai yang telah disahkan menghidap Diabetes! Dan perkara ini sangat dibimbangkan, dan kita perlu kawal dan hapuskan ia. Punca diabetes ini terjadi diantaranya disebabkan terlalu banyak mengambil makanan manis, makan tidak berkhasiat, kurang bersenam dan tidak mengamalkan pemakanan seimbang.
(Diabetes Merupakan Penyakit Yang Digeruni)
Kebanyakkan mereka yang mengalami masalah kencing manis, juga berisiko tinggi mendapat penyakit 3 serangkai iaitu masalah jantung dan juga darah tinggi. Penyakit kencing manis ini sangat bahaya, ia ibarat pembunuh senyap kepada manusia.

Dan kebiasanya, mereka yang ada penyakit 3 serangkai, berisiko tinggi menghidapi masalah buah pinggang, Ini kerana kesan pengambilan ubat-ubatan setiap hari, untuk mengawal kadar bacaan kencing manis, darah tinggi, masalah kolestrol. Ubat-ubatan yang terkandung bahan kimia, membebankan buah pinggang dan lama-kelaman akan merosakkan buah pinggang.

(Penyakit 3 seerangkai yang menjadi fenomena dikalangan rakyat malasyia)

Bagaimana Vivix Membantu Mengawal Kencing Manis?


( Vivix Penawar Diabetes? )
Ramuan vivix yang terdiri daripada campuran botani yang kaya dengan resveratrol dan polifenol dapat memberi manfaat kepada pesakit diabetes dengan memperlahankan atau mengurangkan sindrom resistansi insulin
( Metabolic syndrome)
  • Ramuan vivix mampu meningkat pembentukan mitokondria, dan seterusnya menggalakkan peningkatan tenaga didalam sel
  • Vivix membantu membaikpulih sel-sel dalam badan yang telah rosak. Perlu diketahui setiap hari sejuta serangan berlaku merosakkan sel DNA manusia. Disebabkan Vivix satu-satunya supelement yang mampu menembusi DNA manusia, jadi vivix bertindak membaiki dan melindungi sel-sel DNA manusa dengan ifisien.
  • Vivix juga membantu melambatkan kerosakkan sel dalam badan manusia.
  • Vivix juga membantu melambatkan penuaan sel, dan merupakan supelement anti-penuaan terbaik didunia.

Bagaimana Resvratrol membantu pesakit DIABETES?


2 cara resvratrol membantu tubuh kita :-

Meningkatkan sensitiviti tubuh terhadap hormon insulin.

- Insulin adalah satu daripada faktor penyumbang utama diabetis. Jika sensetiviti tubuh terhadap insulin dapat ditingkatkan, kita boleh memberhentikan masalah Diabetis.

- Apabila tubuh hilang sensetiviti terhadap insulin, tubuh akan mengeluarkan lebih banyak insulin untuk mengawal aras gula dalam darah. Fungsi Resveratrol pula mampu meningkatkan sensitiviti tubuh kita terhadap insulin. Oleh itu, ia membantu mengawal dari insulin keluar berlebihan untuk mengawal aras gula dalam darah tersebut.

Mengaktifkan enzim yang berkuasa pada tubuh kita

- Mencegah atau menyembuhkan diabetis, satu enzim yang dikenali sebagai enzim SIRT1 mestilah diaktifkan yang mana enzim ini berfungsi tehadap rembesan hormon insulin dan tahap sensitivitinya.

( Hapus Insulin Dengan Vivix )

Testimoni Bebas Diabetes Dengan Vivix Shaklee!

( Luka Sembuh Selepas 2minggu )

testimoni set kencing manis vivix shaklee 1
( Bebas Diabetes setelah 14ahun Menghidap )
( Bacaan kencing manis turun dalam masa 2minggu! )
( Sembuh Selepas 7bulan amalkan Vivix Shaklee )

( Vivix Berkesan Dengan Cepat )

( Bacaan Darah Tinggi kembali normal )

semoga penerangan ringkas tentang vivix dan diabetes ini mampu membuatkan anda merubah presepsi bahawa kencing manis bukanlah penyakit yang tiada ubat, dan tidak mampu sembuh.

insha allah setiap penyakit ada ubat dan ikthiarnya, mencuba Vivix untuk mendapatkan kesihatan dan kegembiraan pasti ia sesuatu yang membahagiakan.

hubunggi saya, untuk dapatkan vivix dengan harga promosi sepanjang january, serta mendapatkan khidmat penerangan dan cara makan yang terbaik untuk pelanggan saya.

Pakar Shaklee Anda Anies 017-7061908
FB Aynies anies
IG Aynies
Email ayniesanies@gmail.com
blog aynieshappymom.blogspot.com


Tiada ulasan:

Catat Ulasan