Isnin, 1 Jun 2015

8 TIPS KECILKAN PIPI YANG TEMBAM

BAGAIMANA CARA MEDAPATKAN RAHANG PIPI YANG CANTIK? 

(kanak kanak yang mempunyai pipi tembam tersangat lar comel, Tetapi tidak pada orang dewasa)

Sesetengah wanita merasa rendah diri apabila mempunyai pipi yang tembam. mereka merasa terhalang utuk kelihatan cantik. apatah lagi melihatkan pela nampilan para selebriti dan model yang mempunyai tulang pipi yang tinggi, selain bentuk rahang yang menawan.


(Mempunyai Rahang dan bentuk muka yang cantik, ternyata idaman setiap wanita)


Benarlah kata orang, lemak dibahagian lain mungkin boleh disembunyikan, tetapi tidak di pipi.
Walau bagaimanapun terdapat cara mudah yang boleh dipraktikan untuk mengurangkan lemak lemak dikawasan tersebut. Yang paling penting, rajin dan usahakan sehingga berjaya.

Disini saya ada kongsikan

8 TIPS KECILKAN PIPI YANG TEMBAM


JOM CUBA DAN PRAKTIKKAN sehingga BERJAYA!!!!


Image result for cheek tembam
(tidak digalakkan memicit pipi, ini kerana kulit muka sangat lembut dan mudah mendapat kedutan)



1. KUNYAH GULA GULA GETAH


Ada pendapat mengatakan bahawa gula gula getah tidak bagus untuk kesihatan gigi.
sememangnya benar apa yang dikatakan, tetapi yang merosakkan itu ialah gula gula getah yang mempunyai kandungan gula yang tinggi. sekiranya tertulis "free sugar" maka ia boleh digunakan sebagai senaman untuk mengurangkan lemak dipipi, malah dalam masa yang sama, nafas anda turut berasa segar.

2. KETAWA 


Adakah anda tahu bahawa ketawa baik untuk kesihatan jantung. buka setakat itu sahaja, ketawa juga dikatakan mampu mengecilkan pipi. ini kerana proses ketawa itu sendiri memerlukan kita mengerakkan dagu keatas dan kebawah. Secara tidak langsung ia menunjukkan bahawa satu aktiviti senaman sedang dilakukkan.

3. GERAKKAN MENGGIGIT


Tanpa kita sedari, pergerakkan menggigit atau mengancingkan gigi mampu membuatkan pipi kelihatan kecil. pada masa yang sama, anda perlu senyum selebar yang boleh. Sebaiknya lakukan selama 10 saat 1 hari agar pipi tembam kembali kecil dan menawan.

4. LATIHAN GUNA BOLA TENIS


Tidak disangka, rupa rupanya bola tenis juga boleh digunakan untuk mengecilkan pipi. caranya mudah sahaja, iaitu dengan mengepit bola tenis dileher kemudian tahan dengan dagu selama 10 saat. Ulang latihan ini sehingga anda merasa betol betol puas.

5. MENGUAP


Siapa sangka gerakkan menguap juga boleh mengecilkan pipi. Amat mudah dan menjimatkan. Dikatakan, menguap berupaya membakar lemak lemak didagu tetapi awas, jangan kerana ingin pipi yang kecil denga cara yang senang, maka anda kerap melakukannya. Bimbang nanti muncul pula masalah kesihatan yang lain.

6. URUTAN WAJAH



Urutan wajah pastinya meyeronokkan. Selain memberi kesegaran pada wajah, ia juga membantu untuk mengecilkan pipi yang tembam. Dalam masa yang sama, anda akan berasa tenang apabila pipi serta seluruh muka anda diurut mengunakan minyak yang dikhas kan.



7. MASKER WAJAH



Masker wajah boleh juga digunakan untuk menghilangkan lemak dibahagian pipi. Selain menegangkan kulit, ia turut memberi kesan diseluruh bahagian dagu malah masa yang diambil hanya 2minit sahaja.

Image result for masker wajah

8. DUDUK DALAM POSISI BETUL


Tanpa disangka posisi duduk yang salah juga boleh membuatkan pipi kelihatan tembam dan berlipat.
Disebabkan itu, anda perlu duduk dalam keadaan betul dan tegap dimana tulang punggung, haruslah lurus sampaikan dagu dan pipi merasa tertarik.

semoga TIPS yang saya kongsikan bermanfaat.

selain ada masalah pipi tembam, untuk mereka yang mempunyai masalah berat badan pula, boleh mengamalkan set slimming shaklee. Disini saya nak share dengan korang, dia mengamalkan set slimming lengkap, dan mendapat berat badan idaman, kulit makin cantik gebu, dan yang bestnye pipi pon KURUS!!

(customer saya yang mengamalkan set slimming dan set menyusu hampir 3bulan)
(dengan set slimming dan set penyusuan, berat badan hilang hampir 22kg)
Nak slim dan pipi kurus macam testimoni customer saya kat atas nie x?

Boleh hubunggi
Anies
0177061908
Shaklee ada ready stok dikluang dan johor bahru.

Pengedar shaklee johor bahru
Pengedar shaklee kluang

Postage 1malaysia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan